Досвід роботи

Опис педагогічної роботи
Я працюю у Чечельницькій ЗОШ І-ІІ ступенів. Викладаю історію у 7 класі.
Серед важливих завдань, які поставило життя перед сучасною школою є розробка нових педагогічних ідей та підходів до навчально-виховного процесу, в центрі яких – особистість дитини з її потребами, інтересами та життєвими проблемами. Тому, перед школою стоїть завданн впровадження нових технологій в всесвітній процес.
У ході своєї діяльності я ставлю собі за ціль використовувати ті педагогічні технології, які реально сприяють підвищенню рівня навченості та зацікавленості учнів на уроках історії. Вчителю сьогодні необхідно орієнтуватися у широкому спектрі інноваційних технологій, ідей, шкіл і напрямків. Саме тому я обрала таку проблему, над реалізацією якої працюю: Використання інноваційних технологій на уроках історії»
Готуючись до кожного уроку, продумую хід заняття, добираю ефективні методи і прийоми. Інноваційні методи  я використовую на різнх етапах: під час первинного оволодіння знаннями, їх закріплення і вдосконалення, формування вмінь та навичок. З метою розвитку особистості дитини використовую ІКТ на будь-якому етапі навчальної діяльності уроку. Підбір текстового й графічного матеріалу по темі уроку, створення навчальної презентації, організація індивідуальних виступів учнів.
У своїй роботі я використовую і колективну форму навчальної діяльності учнів – це організація навчання в малих групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. Одержавши вказівки учні об’єднуються в групи по 2-4 чоловік для досягнення спільної мети. Залежно від змісту теми навчання використовую наступні варіанти роботи в групах: «Діалог», «Спільний проект», «Пошук інформації».

Застосовую технології, які передбачають спільну роботу всього класу : «Мозковий штурм»,  «Навчаючись учись», «Чиста дошка», «Рамка цілі», кросворди, робота з документами.



Вивчення нових форм і методів виховної роботи, творче використання їх у своїй роботі



Немає коментарів:

Дописати коментар