Опис педагогічної роботи
Я працюю у Чечельницькій ЗОШ І-ІІ
ступенів. Викладаю історію у 7 класі.
Серед важливих завдань, які
поставило життя перед сучасною школою є розробка нових педагогічних ідей та
підходів до навчально-виховного процесу, в центрі яких – особистість дитини з
її потребами, інтересами та життєвими проблемами. Тому, перед школою стоїть
завданн впровадження нових технологій в всесвітній процес.
У ході своєї діяльності я ставлю
собі за ціль використовувати ті педагогічні технології, які реально сприяють
підвищенню рівня навченості та зацікавленості учнів на уроках історії. Вчителю
сьогодні необхідно орієнтуватися у широкому спектрі інноваційних технологій,
ідей, шкіл і напрямків. Саме тому я обрала таку проблему, над реалізацією якої
працюю: Використання інноваційних технологій на уроках історії»
Готуючись до кожного уроку,
продумую хід заняття, добираю ефективні методи і прийоми. Інноваційні методи я використовую на різнх етапах: під час
первинного оволодіння знаннями, їх закріплення і вдосконалення, формування
вмінь та навичок. З метою розвитку особистості дитини використовую ІКТ на будь-якому
етапі навчальної діяльності уроку. Підбір текстового й графічного матеріалу по
темі уроку, створення навчальної презентації, організація індивідуальних
виступів учнів.
У своїй роботі я використовую і
колективну форму навчальної діяльності учнів – це організація навчання в малих
групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. Одержавши вказівки учні
об’єднуються в групи по 2-4 чоловік для досягнення спільної мети. Залежно від
змісту теми навчання використовую наступні варіанти роботи в групах: «Діалог»,
«Спільний проект», «Пошук інформації».
Застосовую технології, які
передбачають спільну роботу всього класу : «Мозковий штурм», «Навчаючись учись», «Чиста дошка», «Рамка
цілі», кросворди, робота з документами.
Вивчення нових форм і методів виховної роботи, творче використання їх у своїй роботі
Немає коментарів:
Дописати коментар