Класний керівник повинен:
·
вивчати журнал не рідше одного разу на тиждень, спостерігаючи за
успішністю своїх вихованців;
·
завжди знати причини пропусків учнями навчальних днів і окремих
уроків;
·
завжди бути в курсі переживань і труднощів своїх вихованців;
·
тісно співпрацювати з
учителями-предметниками, пояснювати й доводити до їхнього відома всі проблеми
учнів;
·
чітко й акуратно робити записи в журналі;
·
виконувати всі вимоги навчальної частини.
Підсумкові оцінки за кожний семестр або рік
заносяться класним керівником у зведену відомість. Класний керівник записує в
класному журналі імена і прізвища учнів за абеткою, заповнює розділ «Загальні
відомості про учнів», відзначає кількість уроків, пропущених учнем, і підбиває
підсумки про кількість днів і уроків, пропущених кожним учнем за семестр і
навчальний рік.
Класний керівник відповідає за стан журналу свого
класу стежить за систематичністю ведення журналу вчителями-предметниками, що
працюють у класі, аналізує успішність учнів, об'єктивність виставлення
підсумкових і семестрових оцінок, відомості про батьків.
Якщо в житті дитини та в її родині
відбулися які-небудь зміни, класний керівник зобов'язаний негайно зафіксувати
їх у своєму класному журналі (змінилася адреса, телефон, сімейна ситуація).
З допомогою класного журналу класний
керівник підбиває підсумки успішності класного колективу за навчальний
тиждень. Класний керівник повинен щотижня аналізувати успішність учнів і
повідомляти батьків про їхні навчальні результати.
Форми повідомлення можуть бути різними:
запрошення для індивідуальної бесіди, виставлення оцінок у щоденник класним
керівником, виписування ним на окремому аркуші оцінок із журналу та вклеювання
їх у щоденник учня.
Класний керівник систематично аналізує
навчальну ситуацію у своєму класі за предметами і звертає увагу
вчителів-предметників на:
-
накопичуваність оцінок;
-
об'єктивність виставлення оцінок;
-
індивідуальну роботу з дітьми, що часто хворіють;
-
індивідуальну роботу з учнями із високим рівнем навчальних
досягнень;
-
індивідуальну роботу з проблемними
учнями.
Особливу увагу класний
керівник приділяє аналізу пропусків занять учнями без поважних причин. При
цьому він звертає увагу на такі моменти:
-
періодичність пропусків занять;
-
на уроках яких учителів учень найчастіше відсутній;
-
з ким із однокласників учень пропускає уроки;
-
уроки якого типу найчастіше учень пропускає (контрольні роботи,
усне опитування тощо);
-
разом із соціальним педагогом або психологом аналізує причини
пропусків уроків та розробляє способи
впливу на такого учня.
Досвідчений класний керівник приділяє велику
увагу аналізу участі учня в заняттях з фізичної культури: вивчає участь учнів
на цьому уроці, відвідує уроки, аналізує
діяльність у ході уроку учнів, які мають проблеми зі здоров'ям.
У класному журналі класний керівник зберігає
план розміщення учнів класу за партами, яким мають керуватися
вчителі-предметники на своїх уроках.
Немає коментарів:
Дописати коментар