Склад класу:
а) віковий склад;
б) пізнавальний рівень розвитку учня;
в) працездатність і успішність;
г) суспільне обличчя класу, інтерес до суспільних справ, виконання
суспільних доручень.
Згуртованість класу:
а) чи є в класі групи за діловими інтересами або негативного характеру,
як учні ставляться один до одного, як
вони ставляться до справ класу?
б) чи люблять учні разом проводити час у
школі і поза нею, разом розважатися чи спільно навчатися?
в) чи товаришують хлопчики і дівчата?
г) чи немає в класі кругової поруки?
д) чи переживають учні власні невдачі, чи
вболівають за свій колектив?
Організованість класу:
а) чи вміють учні самі організовувати проведення колективних справ, чи
уміють вони розподіляти між собою роботу й раціонально її виконувати?
б) чи вміють терпляче й уважно
вислуховувати один одного?
в) чи виконують розпорядження
уповноважених осіб?
Суспільна думка в класі:
а) які вчинки своїх однокласників учні
схвалюють, які — засуджують?
б) чи є розбіжності між тим, що говорять,
і тим, що роблять?
Характер зв’язків у колективі:
а) що пов’язує школярів: загальне місце
проживання, місце за партою, інтереси й інше?
б) де товаришують учні (тільки в школі чи
поза нею також)?
в) чи уважні вони один до одного; чи намагаються допомогти, у чому
виражається ця допомога?
г) чи пред’являють вони вимоги до своїх
друзів, чи вміють бачити в них недоліки?
д) як клас ставиться до дезорганізаторів,
відмінників, активу, невстигаючих?
Актив класу:
а) який склад класу?
б) чи має актив авторитет?
в) чи виконують його розпорядження?
г) чи є учні, що постійно знаходяться в
активі?
Зв’язок класного колективу із
загальношкільним колективом:
а) чи знають у класі про те, що
відбувається в школі в цілому, в інших класах?
б) чи виконуються суспільні доручення?
в) як клас бере участь у загальношкільних
заходах?
Заходи щодо подальшого зміцнення класного
колективу:
а) які педагогічні заходи варто провести в класі з метою зміцнення
організації класного колективу?
б) як використовувати класний колектив для
виховного впливу на окремих учнів?
Немає коментарів:
Дописати коментар